Школа «Аксіома»

Вітаю!

Мене звати Наталія Медведєва. Я – засновник дитячого центру «Мадагаскар», керівник альтернативної школи «Аксіома», а також художниця і педагог. У минулому: PR-керівник та фінансовий аналітик. З народження сина Сашка досліджую тему виховання і створення умов для максимального розкриття потенціалу дітей. З малечку моя дитина знає як правильно ходити у гори, займатись скелелазінням, плавати, надавати першу допомогу. Разом ми займались творчістю та пізнавали світ навколо. Я з чоловіком ставили перед собою цілі максимально розвивати тілесний, емоційний та метальний інтелекти Сашка. Коли настав час іти до школи, ми зрозуміли, що якість освітніх послуг у традиційній школі нас не влаштовує – узагальнений підхід, застарілі програми, нецікава подача матеріалу, примус та авторитарність, переповнені класи, не завжди ефективне використання часу дитини. У багатьох шкільних системах діти нудьгують і втрачають інтерес до навчання. Я не хотіла боротись з тим, що є. Натомість направила зусилля на створення школи, де кожен максимально зможе розкрити свій потенціал. За оцінками фахівців, до закінчення навчання у школі сьогоднішні першокласники вийдуть у світ, де від 40 до 60% робочих місць зникнуть. Так, спільно з іншими родинами однодумців народилась школа «Аксіома». Зміни починаємо з себе. Аксіома – бо необхідність навчати дітей якісно по-іншому для нас не потребує доведення.

5 переваг школи «Аксіома»:

  • Інноваційність. Основою навчальної програми школи є вимоги, передбачені МОН, але ми доповнюємо програму сучасними дисциплінами (історія мистецтв, театральне мистецтво, геологія, фінансова грамотність і багато інших), а наявні викладаємо за новими методиками. Вивчення письма як творче заняття з каліграфії, тренування пам’яті – мнемоніка, авторська програма з математики допомагає легко вправлятись з цифрами.
  • Свобода. В «Аксіомі» зростають лідери, що привчаються до відповідальності, самодисципліни та ініціативності. Спілкування між педагогами та школярами – партнерські. Є спільні правила і відповідальність. Діти мають свободу вибору - починаючи від змоги сидіти за партою чи на килимі, рухатись під час уроку, швидкості опанування предмету. І навіть право у будь-який час змінити школу.
  • Розвиток дивергентного мислення. Сучасний світ змінюється по експоненті, а тому навичка генерувати нові ідеї, шукати нестандартні рішення проблем, творча сміливість усіляко підтримується педагогами та завданнями на уроках.
  • Педагоги-особистості. Особистість педагога, його задоволення від роботи і любов до предмету легко «зчитується» дітьми і відображається на їх успішності. Відтак, у нашій школі відібрані педагоги, що вирізняються ініціативністю, люблять дітей і свою роботу, продовжують вчитись та вдосконалюватись.
  • Відсутність домашніх завдань та публічного оцінювання. У даному питанні притримуємось світової практики і залишаємо дитині змогу мати власний час і відпочинок.